<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9037016\x26blogName\x3dSofa-perspektiv+p%C3%A5+trashkultur+og+kul...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://antibiotikum.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://antibiotikum.blogspot.com/\x26vt\x3d3873459591792288559', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Wednesday, March 01, 2006

Battlefield Bunny Bounce med José Gonzáles

bouncybattle














For ikkje lenge sidan gikk reklame-partyet Gullfisken på TV2. Hurra, Hurra. La oss hedre våre irritasjonsmoment. Tanken på at tv-sjårar rundt omkring i Norge skal bruke sms-kroner på å stemme fram "årets beste reklame" er på kanten surrealistisk. I alle fall dumt. Snakk om få lov til å piske sin eigen rygg. For kva er eigentleg fint med tv-reklamer? Dei kan sikkert vere morosame, kinky og sosiale, men i bunn og grunn er dei eit onde som flesteparten vil ha seg fråbedt. Bortsett frå på kino tydeligvis der terskelen for kollektiv humring er særdeles lav.

Men det finnast likevel reklamer som er så flotte at misnøyen forsvinn på eit blunk. Den velkjente Sony-reklama som viser ein haug med fargerike sprettballar hagle nedover San Franciscos bratte bakke er strålande. Sony; send meg fleire slike subliminale meldingar av vakker karakter og kanskje til slutt eg kjøper meg ein av desse flatskjerman. Men når Eplefolk frekt og uhemma kan kjøre kopiar av deilige Postal Service-videoar kan vel andre la seg inspirere av denne vene balleiken. Og lage ein sprettande artig Battlefield 2 reklame-versjon ut av det.

Den opprinnelege Sony-reklama ser du her (trøbbel med Opera) , og den alternative BF2-versjonen her (funker flott med Opera)